Blog

Identyfikacja wizualna marki
Marketing

Dlaczego samo logo nie wystarczy?

Nie zliczymy chyba jak często trafiają do nas klienci po projekty graficzne, którzy na pytanie o identyfikację wizualną swojej marki odpowiadają: tak, mamy! Po czym otrzymujemy od nich tylko logo i to w pliku .jpg, w większości przypadków nie nadającym się do druku.

Katarzyna Szczykutowicz
Cena projektu logo
Marketing

Cena logo – co wpływa na cenę projektu?

Pytanie: ile kosztuje logo pojawia się najczęściej w naszym studiu graficznym. A jego cena zawsze wzbudza dużo emocji, więcej niż cena projektów materiałów reklamowych czy stron internetowych. No bo dlaczego to tyle kosztuje? Co takiego wpływa na jego cenę?

Katarzyna Szczykutowicz
Jakie powinno być dobrego logo?
Marketing

Jakie powinno być dobre logo?

Na pewno myśląc o własnym logo zastanawiasz się, jakie ono właściwie powinno być? Wbrew obiegowej opinii, z którą zderzamy się jako graficy, niemal za każdym razem przystępując do projektowania logo, nie musi ono przedstawiać tego, czym zajmuje się dana firma.

Katarzyna Szczykutowicz